slide show

Dubbelt

 
Här är alltså resultatet från mitt redigerande igår. Det var jätteroligt att jobba med flera "lager", absolut något som jag vill jobba vidare med :) Och nej ni behöver inte lägga märke till att jag ser drogad ut på andra bilden, that is life haha. Kommer nog tortera mina vänner och tvinga dem ställa upp på porträttfotografering snart, bara så att ni vet. Vill så gärna lära mig fota porträtt!
Ha en bra dag och kommentera gärna vad ni tycker, det gör en verkligen jätteglad ♥
 
//Lina

Malin

Oi mega fina bilder Lina!:o :D

Svar: Oj tack! :D :))
Ida Henriksson och Lina Wilson

Ellen

Härreguud va coola bilder, jättefint resultat! 😄o så e dendär människan i mitten megasnygg den också😄

Svar: Hihi tack Ellen!! :D uppskattar de verkligen :)))Och jag vet dendär människan där va nog ganska konstig men va gör man haha ^^
Ida Henriksson och Lina Wilson

så coolt! jättefint :D

Svar: Tack så mycket! :D
Ida Henriksson och Lina Wilson




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR